Scoooooteren - Reisverslag uit Pai, Thailand van Merel Driessen - WaarBenJij.nu Scoooooteren - Reisverslag uit Pai, Thailand van Merel Driessen - WaarBenJij.nu

Scoooooteren

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

23 September 2011 | Thailand, Pai

Ja halllloooo!! Was is weer.

2 dagen geleden ben ik van Ayuthaya naar Pai gereisd. In Ayuthaya heb ik gefietst van tempelruine naar ruine.. Was opzich wel mooi om te zien maar niet super stunning.. De avond ervoor had ik een prive tuktukrit om de ruines in het donker te bekijken, dat was bijna nog mooier Op een fiets rijden was wel weer even lekker. Voor het eerst in mijn reis was ik qua vervoer niet afhankelijk van anderen. Heeeerlijk!

Nu zit ik in Pai.. In een onwijs gaaf hostel dat ongeveer 6 weken oud is en zeker weten over een jaar bekend bij veel backpackers! Het is gebouwd van boomstammen en bladeren en het uitzicht vanaf de hangmatten is amazing. Bergen, sunset.. Zie de foto

Het is net buiten het dorpje en je verplaatsen is het handigst met scooter. So guess what. Na een kort scooterlesje gister voor het eerst bijna de hele dag gereden.

De eigenaar is ontzettend aardig, organiseerde de eerste avond dat ik er was een bbq (eerst met zn alle naar de lokale markt boodschappen doen) En gister gingen we naar de watervallen en mooie uitzichtpunten hier om Pai heen. De omgeving is hier zoo mooi en het is handig als je gewoon achter iemand aan kan rijden die de weg weet

Vanochtend om 5.20 opgestaan voor een rit van 10 km naar een canyon voor de sunrise... Er waren best wat wolken en het licht kwam erdoor heen, heeel mooi
Volgende week loopt mijn Visum voor Thailand af, dus moet ik t land uit. Op naar Laos!! Maar eerst nog naar een grote stad in het noorden: Chiang Mai.

  • 23 September 2011 - 07:57

    Sabrina:

    Wow! Hopelijk heb je geen hoogtevrees ;)!
    Geniet nog even van de laatste weekje in Thailand.
    Liefs

  • 23 September 2011 - 11:07

    Pa:

    Geweldige scooters

  • 23 September 2011 - 16:28

    Dominiek:

    Whaa mooie foto met dat licht!!

  • 24 September 2011 - 22:27

    Arnoud:

    Hoi Merel.
    Ik ben de buurman van Janny. We zijn afgelopen januari in Thailand geweest.
    Ik heb nog twee leuke adressen in Chiang Mai in mijn telefoon staan. De tuin van de Irish Pub: hoek Ratvithi Road en Soi 2. Daar verkopen ze lekkere patat.
    En de "Blue Diamond". Hoek Moon Muang Road Soi 9 en de Moonmuang Lane 7/1. Daar hebben ze fantastische ontbijtjes.
    Veel plezier!

  • 25 September 2011 - 04:55

    Merel:

    Hee Arnoud,
    Wat leuk! Bedankt:) Ga ik zeker opzoeken! X Merel

  • 25 September 2011 - 09:53

    Fieke:

    Hoi Merel,

    Het blijft er allemaal fantastisch uitzien. En dan al die leuke adressen!
    Ik geloof dat ik ook echt een keer naar Thailand moet!
    Geniet ervan en een goede reis maar weer naar Laos. Ik ben alweer benieuwd naar wat je daar gaat beleven.
    Liefs, Fieke

  • 28 September 2011 - 09:48

    Loura:

    Mereltje, lekker bezig :) tof dat je je duikdiploma hebt gehaald! En zo te lezen maak je een hoop mooie dingen mee en is er genoeg te zien! Geniet er lekker van! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Pai

Zuidoost Azië en Australië

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2012

Weekje Java

29 Januari 2012

Terug in Ubud, Lovina en..

22 Januari 2012

Hier in Indonesie

17 Januari 2012

BALI!!!!!!

08 Januari 2012

Australie part III
Merel

Actief sinds 21 Aug. 2011
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 42314

Voorgaande reizen:

19 Juni 2013 - 13 Augustus 2013

Centraal Amerika

29 Augustus 2011 - 06 Februari 2012

Zuidoost Azië en Australië

Landen bezocht: