Bye Bye Zwaai Zwaai - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Merel Driessen - WaarBenJij.nu Bye Bye Zwaai Zwaai - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Merel Driessen - WaarBenJij.nu

Bye Bye Zwaai Zwaai

Blijf op de hoogte en volg Merel

18 Juni 2013 | Nederland, Rotterdam

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, het is weer zover.

Morgenochtend, 11 uur vertrekt er een vliegtuig richting Atlanta & Panama en ík zit erin!
De spullen liggen klaar, inkopen zijn gedaan, vanavond de laatste voorstelling met mijn dansleerlingen en dan ben ik er écht helemaal klaar voor.

Maak je borst maar nat, want ik ga de komende 2 maanden iedereen die het maar wil lezen op de hoogte houden van mijn avonturen in Panama, Costa Rica en Nicaragua.

Alvast een dikke knuffel en tot in augustus.

  • 18 Juni 2013 - 10:25

    Margit:

    Jeeeej!! Spannend meis! Ik ben weer heel benieuwd naar je verhalen! :) Kan ik weer vanuit Nederland met je meeleven!! xxxjes

  • 18 Juni 2013 - 10:31

    Mischa:

    'Hiep Hoi Hiep Hoi ' juichen alle mensen die jou gaan ontmoeten tijdens hun reis! En ik ga jou onwijs missen deze twee zomermaandan.. Maar geniet er lekker van lieverd, laat het avontuur beginnen, heerlijk! We moeten Fiber nog wel ffies uitproberen want wil ook graag live verslag ontvangen ;).

    Dikke Vette Smakkerd en Hele Grote Knuffel van mij
    (Tik 'm aan vrouwen!!!!)

  • 18 Juni 2013 - 10:33

    Josephine:

    SUPER gaaf merel! :D x josephine (codarts :P)

  • 18 Juni 2013 - 10:33

    Josephine:

    SUPER gaaf merel! :D x josephine (codarts :P)

  • 18 Juni 2013 - 11:03

    Anouk:

    Hee nichie!

    Geniet er van en ik ga je zeker volgen!
    Goede reis morgen x

  • 18 Juni 2013 - 12:15

    Dominiek:

    Geniet ervan Merel!!!

  • 18 Juni 2013 - 18:28

    Michael:

    Heee Merel! Een hele goeie reis! Heeeel veel plezier!
    En pas ook een beetje op je zelf hè :) Adios!!!

  • 19 Juni 2013 - 13:39

    Nick:

    Veel plezier Merel en ik blijf je volgen!!
    Goede reis!

  • 21 Juni 2013 - 08:37

    Ellis:

    Hee merel,

    Hopelijk ben je goed aangekomen!
    Veel plezier!

    X Ellis

  • 23 Juni 2013 - 08:41

    Anneke:

    Hoi Merel

    Fijne vakantie en veel plezier !
    Je gaat veel moois zien denk ik.
    Leuk om je belevenissen zo te kunnen volgen.

    Tot ziens en goede reis!

  • 23 Juni 2013 - 11:47

    Hélèn:

    Merel!
    Ik heb mijn borst nat gemaakt;)

    Liefs

  • 25 Juni 2013 - 09:43

    Mama:

    Dag lieverd,
    Jammer dat de internetverbinding er niet altijd is maar we zijn blij dat we "iets" van je gehoord hebben! Nu weten we tenminste dat je veilig bent aangekomen en het naar je zin hebt. Dikke dikke kus, papa en mama

  • 25 Juni 2013 - 16:55

    Marleen:

    Zeg, waar blijven die eerste spannende avonturen van Panama-city?:)
    Hopelijk ben je al goed gewend aan het heerlijke vrije leven van een backpacker!
    Genietse!! Xx Marleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Actief sinds 21 Aug. 2011
Verslag gelezen: 414
Totaal aantal bezoekers 42304

Voorgaande reizen:

19 Juni 2013 - 13 Augustus 2013

Centraal Amerika

29 Augustus 2011 - 06 Februari 2012

Zuidoost Azië en Australië

Landen bezocht: